splash of make-up / 2016. gada trendi

by - 12:23:00

Ik gadu pasaules skaistuma pasaules guru mums visiem izziņo sezonas trendus. Es pati nekad neesmu bijusi lielu trendu sekotāja, tomēr ir reizes, kad aktuālais sakrīt ar manām domām. Šodien es vēlos ar Tevi padalīties ar sev tuvākajiem un iecienītākajiem trendiem 2016. gada rudens/ziemas sezonai! 

STAROJOŠA ĀDA - NUDE



Šis trends neiziet no aprites jau pēdējās trīs un vairāk sezonas. Šis droši vien ir mans mīļākais trends no visiem un vienmēr, jo kopta un starojoša sejas āda ir visa pamatā. Nude make-up nevienam jau droši vien nav jaunums, taču jāatzīst, ka šo nude (make-up bez make-up) sasniegt ir grūti. 

Mani pieci galvenie punkti, veidojot nude make-up
  • Izlīdzināts sejas tonis. Piemeklē sev tonālo krēmu vai BB krēmu, kurš tiešām tev lieliski piestāv un der!
  • Neaizmirsti par uzacīm - tās pilnībā spēj mainīt tēlu. Iesaku atteikties no smagnējām uzacīm - drīzāk viegli ietonē tās ar ēnām vai zīmuli.
  • Vaigu sārtums! Dzīvīgums sejā!
  • Viegla tušas kārta. Melna vai tumši brūna (lieliski izskatās).
  • Lūpu balzāms vai viegls spīdums. Lūpas būs pasargātas no vēja un mitrinātas. Iesaku izvēlēties produktus bez izteiktiem spīduma gabaliņiem (gliteriem). 

IZTEIKSMĪGAS LŪPAS

Lūpas, lūpas, lūpas - viens no maniem visu laiku mīļākajiem tematiem! Zem šī trenda slēpjas divi - tumšas, košas lūpas un lūpas ar metāliski spīdumu (man jau patīk ļoti, bet vēl neesmu uzdrošinājusies pamēģināt). Izteiksmīgas lūpas un nude make-up ir lieliska kombinācijā, ar kuru nekad nenošausi greizi! 

Mani pieci galvenie punkti, veidojot izteiksmīgas lūpas :
  • Atrodi savu toni! Un jā, visiem piestāv sarkanie toņi (vīna toņi). Veikalos piedāvājuma klāsts ir milzīgs un es ticu (zinu), ka atradīsi savu īsto! Ej un mēģini. 
  • Ik pa laikam noskrubē lūpas - lūpu krāsa pēc tam izskatīsies lieliski un klāsies arī. Es pati jaucu medu ar cukuru, bet veikalu plauktos ir jau gatavi.
  • Lūpu zīmulis atbilstošā tonī ar lūpu krāsu vai toni tumšāku (radīsies neliels ombre efekts). Ietonē ar lūpu zīmuli visas lūpas un tad uzklāj lūpu krāsu - lūpu krāsa turēsies ilgāk! 
  • Iesaku izvēlēties matētas lūpu krāsas, jo tādējādi no vienas lūpu krāsas vari izveidot divas, vienkārši uzklājot spīdumu. 
  • Katru vakaru iesaku lūpas palutināt ar kādu bagātīgu kārtu lūpu balzāma! Lūpas nakts laikā atpūtīsies, no rīta būs mīkstas un gatavas jaunai lūpu krāsai vai lūpu krāsu kombinācijai!

SMOKY EYE JEB DŪMAKOTĀS ACIS

Dūmakotas acis visās varavīksnes krāsās! Man gan sirdij tuva silti brūnā gamma (iedvesmu var tvert dabā - koku lapās) un vīna un violetīgie toņi. Viegls smoky ikdienai vai full-on smoky kādai ballītei. Nenošausi greizi!

Mani pieci galvenie punkti, veidojot smoky eye :
  • Bez bāzes nekur. Acu ēnu bāze ļaus tavām ēnām būt košākām (pigments būs izteiksmīgāks) un viss saglabāsies ilgāk! Vari izmantot kādu speciālu acu ēnu bāzi vai krēmveida ēnas.
  • Iztušēti, iztušēt, iztušēt! Bez tušēšanas nekur, jo ilgāku laiku pavadīsi visu iztušējot - jo labāk un profesionālāk izskatīsies. 
  • Toni liec pakāpeniski. Sāc lēnām un tad pievieno ēnas vēl. Tā izvairīsies no pārāk tumša rezultāta un reizēm, kad katra acs sanāk savādāk.
  • Izmanto matētas ēnas kombinācijā ar spīdīgām (piedos acīm trešo dimensiju). Viss matēts - pārāk garlaicīgi, taču viss spīdīgs - būsi disko bumba.
  • Neaizmirsti par kārtīgu tušas kārtu vai pat pieliec mākslīgās skropstas - tas būs punkts uz i.


Kāds ir Tev tuvākais šīs sezonas trends?

Šie ir man tuvākie trendi, taču atceries - Tu savu make-up vari veidot kā vēlies! 
Galvenais atceries - nebaidies eksperimentēt! 
Izkāp no savas komforta zonas un tici man būs lieliski!


Zane

You May Also Like

0 komentāri