splash of tips / make-up otu SPA

by - 15:56:00

Otiņas make-up uzklāšanā ir pašsaprotama lieta un tik par pašsaprotama lieta ir otiņu pārklāšānās ar produktiem - un šajos brīžos otas prasa savu SPA. Regulāra otiņu kopšana viennozīmīgi paildzina otu ilgspējību dzīvot. Šoreiz vēlos padalīties ar to, kā es kopju savas otiņas.

Otiņas es cenšos kopt regulāri vairāku iemeslu dēļ : 
  • regulāra otiņu tīrīšana/kopšana paildzinās otiņu lietošanas laiku ;
  • otiņās sakrājās netīrumi (veselas mikrobu kolonijas), kuras paliek arī uz tavas sejas, kad uzklāj make-up - pēcāk pumpas un pumpiņas uz sejas (un Tu vēl brīnies no kā man tas viss, es taču ādu kopju pēc labākajiem principiem?) ;
  • make-up klāsies labāk - visu iztušēt izdosies labāk! Tas īpaši attiecināms uz acu ēnu otiņām, jo reizēm uz otiņas paliek cits tonis, nekā tas, kuru liec - un tad tu nesaprotu, kāpēc tur pleķaini, kāpēc toņi atšķiras.

Otiņas es cenšos tīrīt regulāri un iesaku to arī tev, jau iepriekš aprakstīto iemeslu dēļ. Izmantoju vairākus līdzekļus otiņu tīrīšanai, kurus iedalu divām lielās grupās - spot-cleaning (tīrīšana uz vietas) un deep (dziļā) tīrīšana. Spot-cleaning ir veicu bieži, īpaši pēc tumšu acu ēnu izmantošanas, kad iztīru otiņas salvetē izmantojot Inglot Brush Cleanser un MAC Cosmetics Brush Cleanser (vienīgais mīnus - nav spreja, jālej tieši uz salventes). Abi līdzekļi ir vienlīdz labi, manuprāt, tāpēc iesaku, ka paraudzīties uz abiem. Šī ašā tīrīšana ir glābiņš reizēs, kad vajag ātri iztīrīt otas un nav laika viņas ilgi žāvēt, jo pēc šo produktu izmantošanas otas ir ātri sausas. Tikmēr deep-cleaning es izmantoju vairākus līdzekļus, kuri ir visai pieejami - ziepes, kuras vari nopirkt visur (izvēlos maksimāli dabīgas ziepas, bez piedevām) vai arī attīrošu šampūnu. 

Ieteikumi otiņu tīrīšanā :
  • izvēlies remdenu ūdeni, mazgājot ūdeni, lai netraumētu otu sariņus ;
  • pēc mazgāšanas izlauci otiņu vieglītēm dvielī, lai noņemtu lieko mitrumu ;
  • otiņas žāvē guļus un sausā vietā, ļauj tām vismaz nakti "atpūsties" ; 
  • no paziņas iemācījusies esmu ķemmēt otiņas! Pavisam vieglītēm izķemmēt tās ar ķemmi, lai nevairītos no mistiskiem megliņiem, kuri izveidojušies + var izķemmēt matiņus, kuriem tāpēc ir lemts izkrist.


Tikmēr ar make-up sūklīšiem ir cits stāsts. Ir tādi, kurus izmest nav žēl, bet it tādi, kuru cena man neļauj tik viegli no viņiem atbrīvoties, tāpēc ilgi esmu meklējusi veidu, kā efektīvi izmazgāt šos te sūklīšus - šo ideju esmu aizguvusi no NikkieToturials video. 




Jā, protams, otiņu tīrīšana nav aizraujošākais proces, tomēr es paralēli otiņu tīrīšanai bieži vien skatos Youtube video un laiks paskrien nemanot!
30 minūtes un visas tīras un skaistas.

Cik bieži Tu tīri otiņas? Kādus produktus izmanto?

Zane. 


You May Also Like

0 komentāri