splash of tips / kā justies dzīvespriecīgi šai drūmajā laikā

by - 19:06:00

Šis gada periods ir vienlaikus skaists un arī drūms, nogurdinošs. Dienas ir īsas (bet, nekas, drīz tās kļūs atkal garākas) un lielākoties dienu mēs pavadam iekštelpās, kur saules gaisma nav redzama. Lai gan par kādu sauli var būt runa, ja lielākoties aiz loga viss ir apmācies un drūms.. Nezinu kā Tevi, taču laikapstākļi mani ietekmē ļoti un šis mēnesis tam ir pierādījums. Drūmais laiks, drēgnums, tumsa - tas viss mani dzen mazā apātijā un vēlmē līst zem segas, neko nedarīt, taču apkārt notiekošais to darīt neļauj. Tāpēc šodien par to, kā es sevi motivēju celties, darīt un aizmirst par drūmumu mums apkārt!

VIDE TEV APKĀRT!

Sāc ar vidi sev apkārt! Nopērc ziedus, kuru ielikt vāzē vai ziedu puķupodā! Izdaiļo istabu, galdu. Vide, kura mums ir apkārt spēj radīt brīnumlietas ar mūsu pašsajūtu. Ieliec rāmītī kādu motivējošu citātu, kurš liks Tev darīt (pinterest ir kā radīts tam). Iededz sveces. Dari jebko, kas izdaiļos vidi sev apkārt! Tici man tas ļoti iepriecina. Es pati šo principu piekopju jau kādu laiku. Vakaros cenšos iedegt sveces (man vispār ļoti patīk sveces un jo vairāk - jo labāk) vai pavisam vienkārši pārkārtoju vai sakārtoju visu sev apkārt! Sakārtotā vidē ir patīkamāk dzīvot!

ATRODI LAIKU SEV!

Es vienmēr esmu bijusi cilvēks, kurš nemāk pateikt 'nē' un uzņemas vairāk darbu nekā saprašanas.. Tomēr pēdējā laikā esmu sapratusi, ka visus pasaules darbus es izdarīt nespēšu un tas arī nav nepieciešams! Iesaku arī tev to darīt! Visa pamatā ir tas, ka mums katram ir nepieciešams laiks sev, kurā mēs neko nedarām, kurā mēs patiešām atpūšamies (un es šeit nerunāju par gulēšanu gultā), kurā mēs atgūstas iekšējo harmoniju. Ieplāno jau vai 15 minūtes katru vakaru, kurā tu mierīgi pasēdi, padomā, dari to, kad Tev sagādā prieku! Es esmu aizsākusi kaut ko līdzīgu meditācijai, un tam izmantoju aplikāciju HEADSPACE, kur katru dienu konkrētu laika brīdi es veltu sava prāta stabilizēšanai! Sākumā ir ļoti grūti, taču ieguldītais darbs atmaksājas! Papildus tam cenšos katru dienu izpildīt rituālu - vakarā, atbraucot mājās, pagatavot tēju un pasēdēt gultā, klausoties ko mierīgu fonā un plānoju lietas, kuras man jāizdara. Tajā brīdī esmu tikai es un manas domas. Laiks, kuru veltu sev!

SAPOSIES TĀPAT VIEN!

Saposies tāpar vien - bez iemesla. Tas kā Tu izskaties bieži vien atstāj iemeslu arī uz to, kā Tu jūties. Vaine? Man bieži vien ir bijis tā, ka dienās, kurās esmu pielikusi nedaudz vairāk pūļu, lai izskatītos labāk - es arī jūtos labāk! 10 minūtes ilgāk pie spoguļa no rīta var mainīt visu tavu dienu. Paeksperimentē ar lūpu krāsu vai acu ēnām. Es to cenšos darīt ik dienas, lai justos labāk, dzīvespriecīgāk. Brīžam uzlieku vasaru uz sejas - bronzeris un fuksī rozā lūpas. Vai citu dienu - uzvelku kleitu bez iemesls - tāpat vien. Atceries tikai mēs pašas varam likt sev justies lieliski!



RŪPĒJIES PAR SEVI!

Šeit nav runa par laiku sev, make-up un frizūru veidošanu, bet gan par ādas un matu kopšanu. Sava ķermeņa kopšanu. Kādu lieku reizīti uztaisi mitrinošu sejas masku vai matu masku. Apkures sezona vienmēr izsūc mitrumu no mūsu ādas, tāpēc ūdens un mitrinoši līdzekļi būs kā reiz. Pie šīs pašas tēmas varu pieminēt arī uzturu, jo ziemā mūsu organismam trūkst jo īpaši vitamīnu. Augļi, dārzeņi vai arī vitamīni, kuri nopērkami aptiekā būs kā reiz šai laikā!

PAVADI LAIKU AR ĢIMENI UN DRAUGIEM!

Mūsu ģimene un draugi spēj padarīt mūsu dienu tūkstošiem reižu labāku! Tāpēc pavadiet brīvos brīžus kopā pastaigājoties kopā vai iedzerot tēju. Es bez savas ģimenes un draugiem esmu kā bez rokām. Lai gan dienas ritms man ir diez gan sasprints, brīvajos brīžos cenšos satikties, parunāties, pasmieties. Tā teikt uzsūc pozitīvas enerģijas devu! Iesaku - tie ir lieliski vitamīni! 

Meklē iedvesmu sev apkārt, lai justos labāk, dzīvespriecīgāk! To tu vari atrast visur - sevī, apkārtējos cilvēkos, internetā! Galvenais neaizmirsti par sevi! Tu esi svarīgākā sev! Nekad to neaizmirsti!

Zane.

You May Also Like

0 komentāri