splash of make-up / NYX Cosmetics top5 produkti + atsauksme

by - 19:55:00

NYX Cosmetics - šī burtu un vārdu kombinācija lielus paskaidrojumus neprasa. Raugoties interneta pasaulē mēs varam ieraudzīt par un ap NYX Cosmetics. Ja vēl pirms pāris mēnešiem mēs varējām tikai sapņot par Liquid Swede škidrajām lūpu lakām/krāsām un gliteriem, tad tagad tas viss ir pieejams tepat Latvijā - NYX Cosmetics veikalā Audēju ielā! Veikals plašs un no piedāvājuma galva griežas! Īsta paradīze ikvienam, kuram patīk ekspretimentēt ar toņiem! Produktiem! Radot tēlu - unikālu un košu!

Uz NYX veikalu pēdējā mēneša laikā esmu jau devusies trīs reizes un visas reizes esmu izgājusi ar iepirkuma maisiņiem. Protams, man gribējās visu un uzreiz, taču centos domāt racionālo un izvēlos produktus, kuri man bija a) tiešām nepieciešami vai b) tas ir, kas unikāls un man tāda tipa produkta vēl nav! Visu esmu iztestējusi un nu Jums varu sniegt vērtējumu un domas par saviem top5 NYX produktiem! 

Micro Brow Pencil in ASH BROWN 

Ar tiem uzacu zīmuļiem man ir tā, ka jau divus gadus lietoju vienu un to pašu uzacu zīmuli.. Tāda uzticīga esmu bijusi viņam, tomēr vēlējos ko jaunu un te nu nāca Micro Brow Pencil. Smalks, izskrūvējams zīmulis pelēcīgi brūnā tonī. Man patīk šī zīmuļa smalkums, kurš ļauj man izzīmēt katru matiņu, ļauj man justies kā māksliniekam, kurš izzīmē vissmalkākās detaļas! Un rezultāts, kuru tas rada ir dabisks. Iesaku iet paraudzīt!

High Definition Blush in AMBER

Ar vaigu sārtumiem man līdzīgi kā ar uzacu zīmuļiem - lietoju vienus un to pašus, un tāpēc izvēlējos pamēģināt kādu no vaigu sārtumiem. Brīdinu - izvēle ir iespaidīga! Sākot no dabīgiem toņiem beidzot ar košiem, intensīviem toņiem. Līdzīgi arī ar tekstūrām un izpildījumu - ir ar spīdumu un bez. Savā gadījumā es izvēlējos dabīgu, rozā toni bez spīdumu, lai varētu izmantot to katru dienu. Vaigu sārtums ir bagātīgi pigmentāts (ļoti uzmanīgi ar to uzklāšanu - var sanākt matročka), kurš viegli tušējas! Vaigu sārtums piedod dabīgu pietvīkumu, kurš lieliski atvaidzina! 

Hot Single Eye Shadow

NYX piedāvā lielu klāstu ar acu ēnām, kuras ir gan jau sakombinētas paletēs kopā ar citiem toņiem, gan pa vienai. Savukārt, tās kuras ir iegādājamas pa vienai ir pieejamas divos izpildījumos - jau iestrādātas iepakojumā un pa vienai kā refils, kuru pēcāk ielikt paletē. Es esmu vienmēr bijusi tieši tādu acu ēnu fane, kuras var iegādāties pa vienai pavisam vienkārša iemesla dēļ - nevienmēr paletes tiek sakombinētās tā, lai es izlietoju visus toņus vienlaicīgi.. Beigu beigās mīļākos paletes toņus izlietoju - pārējie paliek nelietoti un paleti izmetu kaut kur. Hot Single Eye Shadow toņu klāsts ir milzīgs un cena par vienu toni smieklīga - sākot no 2,50 līdz 6,00 eiro, kas man liekas pavisam smieklīga cena, ja salīdzinām ar MAC acu ēnām vai Clinique utt. 
Manuprāt, kvalitāte ir laba (es vienkārši negaidu super-duper kavlitāti no ēnas, kura maksā 2,50) un tās viegli tušējas! Pigmentācija - laba, ja paliek bāzīti apakšā - būs vēl labāk! Galvenais iemesls, kas man patīk saistībā ar šīm ēnām - toņi! Šīs ēnas ir lielisks veids kā ļauties eksperimentiem ar toņiem! 
Toņi, kuri jau ir manā kolekcijā (bet tie noteikti nav pēdējie) :
  • BUTTERSCOTCH CARAMEL (matēts) - tāds dzeltenīgs tonis, kurš tiešām atgādina karameles. Lielisks tonis, lai pludinātu toņus kopā vai iztušētu kādu tumšāku toni.
  • BLAME IT ON MIDNIGHT (matēts) - silts, vidēji tumšs tonis. Lietoju vai iztušētu vai veidotu tumšāku acs iekritumu.
  • LUST LUXURE (ar vieglu spīdumu) - jau atkal viens no brūnajiem toņiem, bet es vienmēr esmu bijusi brūno toņu fanāts un nevaru tur nu neko izdarīt.. Šo toni izmantoju uzklājot pilnībā uz plakstiņa vai iztušējot zīmuli vieglam smoky efektam.
  • HOT PINK - jā, rozā. Šis nu ir gadījums par kuru runāju - ļaujos eksperimantiem ar krāsām. Man patīk šādi toņi, jo tos var izmantot gan vienus pašus, gan iztušējot (piemēram, lillā). 
Highlight & Contour Pro Singles in TAN


Līdzīgi kā ar acu ēnām, kuras var iegādāties refilos, ir arī pieejami konturēšanas pūderi. Toņi ir vairāki un atradīsi sev piemērotāko! Es izvēlējos toni TAN, kuru gan neizmantoju tik daudz kā konturēšanas pūderi, bet gan vairāk kā bronzeri. Jāpiemin, ka šis pūderi tāds pigmentēts, tāpēc pirms uzklāšanas otiņu vajadzētu vairākas reizes nokratīt, lai noņemtu lieko un nebūtu par daudz. Šis tonis piedod sejai tiešām veselīgu iedeguma efektu un ļauj izskatīties, kā pabijušai saulītē. 

Liquid Suide Cream Lipstick in FOUL MOUTH 

Par šīm lūpu lakām/šķidrajām lūpu krāsām interneta pasaule runā daudz un dikti. Toņu variācijas sākot no gaišiem, dabīgiem beidzot ar tumšiem un pat melnu. Šīs ir škidrās lūpu lakas, kuras nu ir super noturīgas. Pie manis ir nonācis tonis Foul Mouth - tumšs melni, lillīgi pelēks (es pat nezinu kā dēvēt un raksturot šo toni) tonis. Klājas vienmērīgi, nožūstot paliek patēts, taču lūpas nesausina (ko es gan nevarētu teikt par Lip Lingerie lūpu lakām - tās gan ir jāimanās uzlikt, bet tomēr tās sausina lūpas). Šīs lūpu lakas vienozīmīgi varu salīdzināt ar luksus klases lūpu lakām, un tās pat pārspēj daudzas! Šis ir mans pirmais, bet noteikti ne pēdējais - esmu jau pārīti noskatījusi! Un iesaku arī Tev!




Protams, NYX Cosmetics piedāvājums ir pietiekami iespaidīgs un šī ir tikai daļa no visa. Niecīga daļa. Pieminēšanas vērtas ir arī Prismatic Eye Shadows - ļoti pigmentētas acu ēnas, ļoti krēmīgas, ar metālisku spīdumu. Manā īpašumā ir jau vienas, taču iekšējā sajūta neviļ, ka būs vēl kāda. Bet tiem, kuriem patīk viss izgaismojošais iesaku uzmest aci uz Born to Glow Liquid Illuminator - šķidrais izgaismotājs, kuru var lietot vienu pašu vai miksēt ar kādu citu produktu.

Starpcitu, jau šo sestdien 3.decembrī NYX Cosmetics vērs vaļā jau savu otro veikalu u/v Stockmann kosmētikas nodaļā! Aizej, palūko produktus un iegrimsti krāsu spēlē! 

Kādi NYX Cosmetics produkti ir iekarojuši tavu sirdi?

Zane.

You May Also Like

0 komentāri