splash of news / jaunumi manā skaistuma pasaulē

by - 17:04:00

Vai man tikai tā šķiet - vai skaistuma pasaule, kura pieejama Latvijā, nemitīgi attīstās un piedāvā mums ar vien jaunus horizontus un produktu iespējas? Ja vēl pirms pāris gadiem sapnis par MAC un Urban Decay bija tiešām sapnis, tad tagad abi zīmoli pieejami var teikt rokas stiepiena attālumā. Līdzīgi arī ar sejas kopšanas zīmoliem kā Kiehl's un Origins. Varējām tik Youtube apvāršņos skatīt, ko skaistuma guru domā par viena vai otra produkta stiprajām un vājajām pusēm.. Un tas viss nu ir mainījies un maka saturs ir mēnesi tukšojas, jo gribas pamēģināt vēl un vēl jaunus produktus! Tieši tāpēc šodien vēlos ar Tevi padalīties savos jaunākajos pirkumos (par dažiem jau vari izteikt arī tādu kā pirmo viedokli), kuri ir mani ieintriģējuši un saviļņojuši. 

MAKE-UP



  1. NYX Cosmetics Liquid Suede Cream Lipstick in BROOKLYN THORN - es jau savā rakstā par top5 NYX produktiem minēju, ka šīs šķidrās/matētās lūpu krāsas ir manas favorītes, tāpēc nav jau nekāds brīnums, ka nolēmu iegādāties vēlvienu. Un šoreiz tas ir viens no tik ļoti aktuālajiem brūnajiem toņiem. Pagaidām izteiktu domu man nav, ja nu vienīgi, ka man patīk šis produkts kā tāds un tas pārspēj pat vairāku selektīvo zīmolu šķidrās lūpukrāsas.
  2. NYX Cosmetics VIVID Brights eyeliner in VIVID SAPPHIRE - tie, kuri pazīst mani jau sen zina, ka ar laineriem man paticis eksperimentēt jau sen. Tieši šī iemesla dēļ izvēlējos šo laineri - koši zils! Tā patiesībā ir ļoti aktuāla krāsa šobrīd. Interneta plašumos atsauksmes par šo laineri ir nu ļoti glaimojošas - tāpēc testēsim un raudzīsim vai viss tiešām ir tā!
  3. NYX Cosmetics Lip Of The Day Liquid Lip Liner in HEAT WAVE - šķidrs lūpu laineris? Tas nu gan ir kas nebijis kosmētikas pasaulē, vai varbūt es esmu kaut ko palaidusi garām? Neliegšot, esmu paprovējusi jau pāris reizes un varu secināt, kad kā lūpu produkts man šis neiet pie sirds, taču kā acu laineris gan. Sarkans acu laineris, why not? Piedevām viņi lieliski tuvās - nekustās nekur dienas laikā! Ko var vairāk vēlēties? 
  4. ESTEE LAUDER Sumptous Knockout Mascara in Black - šī tuša iznāca šī gada sākumā (vai vismaz pieejama Latvijā bija gada sākumā). Es un Estee Lauder tušām protam atrast kopīgu valodu, tāpēc nav brīnums, ka mana izvēle atkal nonākusi līdz šai tušai. Lieliski atdala un nesmērē dienas laikā!
  5. Urban Decay Primer Potion - šeit nu daudz nav jāsaka. Urban Decay Latvijas tirgū jau ir divus mēnešus, taču es savu pirmo pirkumu esmu izdarījusi tik tagad. Pagaidām vēl konkrētu spriedumu man nav par šo acu ēnu bāzi, tapēc nāksies Tev pagaidīt pilnu atsauksmi! 
SKINCARE / ĀDAS KOPŠANA

  1. ORIGINS mazās sejas maskas (nolēmu sākt ar mazajiem iepakojumiem (10ml viena), lai saprastu, kura no visām būs mana īstā, pirms lielā pirkuma) - neesmu vēl nevienu izmēģinājusi, tāpēc gaidi atsauksmi jau drīz! : 

                * DRINK UP 10 minutes mask to quench skin's thirst - mitrinošās maskas ziemas mēnešos ir must-have. Vai te nepieciešami vēl paskaidrojumi?
                * DRINK UP Intensive Overnight Mask - ar nakts maskām es vienmēr esmu draudzējusies, tāpēc ar nepacietību gaidu brīdi, kad būs izdevība pamēģināt šo!
                * OUT OF TROUBLE 10 minutes mask to rescue problem skin - pēdējā laikā manai ādai patīk mest laukā visādus brīnumus, un šeit es nerunāju par brīnumiem ar pozitīvu zīmi, tāpēc esmu attīrošās maskas meklējumos - un ja nu šī ir īstā?
                * MEGA-MUSHROOM Skin Relief Face Mask - sola, ka nomierinās. Esmu jau iepriekš rakstījusi, ka āda mēdz būt jūtīga, īpaši pēc garām darba dienām, biezas make-up kārtas un vīna dzeršanas. Jāprovē kādā no šīm reizēm, lai zinu vai Origins maska spēs pārspēt manu nr.1 favorītu šajās reizēs no Artemis.


       2. Douglas NATURALS SOOTHING CLEANSING FROM with organic Pomegranate Extract - ja lasi manu blogu jau no paša sākuma, tad zini, ka esmu iecienījusi Douglas Naturals līniju. Oktobra sākumā Latvijā parādījās ar šīs līnijas papildinājums, kura galvenais varonis ir granātālos. Saistībā ar šo produktu par padomā kāds interesants raksts - seko līdzi!
       3. Kiehl's UTRA FACIAL CREAM - šis krēms gan nav nekāds jaunums manā pasaulē - drīzāk atgriezšanās pēc kāda laika. Iepriekš lietoju Kiehl's Skin Rescue, taču pēdējā laikā šis krēms man sāka šķist par biezu - nolēmu nomainīt! Jau tagad varu teikt, ka šis krēms lieliski strādā + lieliska bāze zem make-up.


      4. EISENBERG Paris FIRST WRINKLES DELICATE CREAM - uh, nevaru vien beigt priecāties par to, ka šis krēms ir manā īpašumā! Es un Eisenberg produkti esam labi draugi! Mēs saprotamies no pusvārda! Mums ir kopīgs stāsts - kāds? Gaidi drīzumā rakstu par to!

Nu un viss. Jaunumu vairs nav. Lai gan mēnesis iesācies labi - daudz jauna ko mēģināt, testēt un pēc tam dalīties domās ar jums! Man vēl jaunumi drēbju skapī, bet par tiem citu reizi - jau kādu laiku domāju vai blogā ietvert arī modes lietas? Ko Tu par to saki? Sevi jau par fashonistu neuzskatu, taču varbūt varu sniegt kādu labu padomu Tev un Tu man. 

Un tomēr turpinot jaunumu tēmu - kādi jaunumi tavā pusē? Vai varbūt kādu no manā sarakstā esošajiem produktiem jau esi izmēģinājusi un Tev jau ir savs viedoklis, ar kuru padalīties?

Lai brīnišķīgs un brīnumiem bagāts Decembris, 
Zane. 

You May Also Like

0 komentāri