splash on the month / oktobra favorīti

by - 18:02:00

Kārtējais mēnesis ir paskrējis un tūlīt jau būs Decembra drudzis, bet šoreiz ne par to. Šoreiz par lietām un vietām, kuras mani iedvesmojušas Oktobrīs, kuras man palīdzējušas izdaiļot sevi un justies nedaudz labāk. Oktobris priekš manis bija lielo pārmaiņu mēnesis, jo mainīju savu darbu, pārejot pilnīgi jaunā sfērā, universitāte prasīja savu un dejošanā arī. Piedevām laikapstākļi un pašsajūta arī lika sevi manīt, tāpēc mana mēneša fokuss - likt sev juties labāk!

Sākumā par skaistuma lietām un ap to, jo, kur nu es bez tā! 


  • GARNIER Moisture + Aqua BOMB drāniņas maska - nosaukums jau vien pasaka daudz. Šī drāniņmaskas mani patiešām patīkami pārsteidza (es neesmu liels Garnier produkcijas fans), taču jau pēc pirmās lietošanas reizes, rokas pašas stiepās veikalu plauktos, lai iegādātos vēl. Izteikti piesūcināta drāniņa, ar patīkamu aromātu, kura piedevām lieliski mitrina. Es gan šo masku liku vismaz uz 30 min (kamēr viena seriāla sērija noskatīta vai grāmatā pāris lapaspuses izlasītas), piedevām to darīju dažkārt pat vairākas reizes nedēļā! Āda svaiga, mitrināta, piepildīta. Kas gan vairāk nepieciešams?
  • The Body Shop 24 HOUR MOISTURE WITH PINK GRAPEFRUIT SEED OIL - izsenis esmu bijusi šī ķermeņa sviesta fanāts. Svaigs greipfrūtu aromāts, krēmīga sviesta tekstūra, kura ātri iesūcas ādā, nedarot to lipīgu un ķepīgu! Šis ķermeņa sviests tiešām rada mitrinātas ādas sajūtas līdz par nākošajai dušas reizei! Nu ļoti, ļoti patīk man.
  • MAC Cosmetics Lipstisk DIVA -jau otro mēnesi iekļauju savu mēnešu favorītu top.. A ko darīt, ka tik ļoti patīk? Matētas tekstūras lūpukrāsa tumši sarkanā, vīna tonī! Tāds īsts rudenīgs tonis. Šī ir tā lūpu krāsa, kura ļauj nekrāsot acis (tikai tuša) un tāpat izskatīties lieliski, pat kaut kādā mērā piemērojot sev Parīzes šarmu. 
  • Elizabeth Arden 8 HOUR CREAM Lip Protectant (pilna atsauksme šeit) - lūpas šomēnes bija tik sausas kā.. Man pat grūti atrast salīdzinājumu. Šis krēmveida lūpu balzāms mani glāba dienās, kad gribējās uzklāj lūpu krāsu, bet lūpas tam nešķita gatavas. Izmantoju arī kā lūpu masku!
  • FOREO LUNA - Oktobra mēnesis man ļāva Foreo iemīlēt no jauna (starp mums atkal ir uzplaukusi mīlestība). Rudenim sākoties ar pilnu sparu, āda sāka pretoties un spuroties (pumpiņas, tekstūra) - galīgi neuzvedās, kā man gribētos. Jāatzīst, ka Septebrī biju Foreo atstājusi otrā plānā un ļoti nožēloju to, jo līdz ko nelietoju - redzēju, ka āda ņiķojas un prasa savu laiku ar Foreo. Palietoju atkal tā regulāri (no rīta un vakarā) un jau pēc pāris reizēm āda izskatījās un jutās labāk. Mācība man gan tā bija! Jāturpina, ja reiz esmu iesākusi. 
  • Dolce&Gabanna INTENSE Parfume - šis ir mans ziemas aromāts jau otro, ja ne pat trešo gadu! Salds, samtains un intensīvs aromāts, kurš ļauj man justies.. Sajust siltumu un kripatiņu seksapīla! Ļoti.. Iesaku iet un pasmaržot veikalos. Šis aromāts rada siltumu.
  • Rimmel 25h Lasting Foundation in Soft Baige + L'oreal Infallible 24-Matte Foundation in Vanilla - šis kombo, kurš mēneša sākumā man netīšām sanāca, ir kļuvis par manu ikdienas must-have. Rimmel tonālais ir ar gaismu atstarojošām daļiņām un viens pats priekš manis ir par spīdīgu, taču L'oreal ir pārāk matēts, taču viņu apvienojums - super! Turas lieliski visas dienas garumā. Āda izskatās dzīvīga un starojoša! Iesaku pamēģināt, pamiksēt sev blakus atrodamos tonālos krēmus, varbūt atklāsi savu NR.1 kombo! 
  • BRILLES - atkal esmu ar brillēm. Vispār man brilles ir kopš trīs gadu vecuma, taču man nekad īsti tās nav bijis nepieciešams nēsāt visu laiku (tikai tad, kad lasu, ilgi sēžu pie datora). Kopš mācos universitātē, pamanīju, ka ar vien biežāk man nogurst acis, tāpēc nolēmu atjaunot brilles. Un paldies visiem spēkiem, ka es to izdarīju, jo man beidzot nesāp galva. Ir vieglāk. Piedevām brilles ir lielisks aksesuārs!
  • Adīta cepure no ZARA - esmu cepuru fans, īpaši ziemā! Ja agrāk mani ar varu vajadzēja piespiest, lai es velku cepuri, tad tagad iziet bez cepures no mājas ir praktiski neiespējami. Šī ir vienkārša, melna adīta cepure ar melnu bumbulīti (man ļoti patīk cepures ar bumbulīšiem), kuru var sakombinēt ar visu. Cepures, cepures.. Es vēl pārīti esmu noskatījusi. 
  • Oktobrī piedalījos arī dejošanas sacensībās Lietuvā, kuras noteikti jāpiemin favorītos. Man jau visas sacensības mīļas, īpašas, bet ar Lietuvu ir tā īpaši. Laikam jau tāpēc, ka manas pirmās lielās, starptaustiskās sacensības bija tieši Lietuvā pirms četriem gadiem, kad uzsāku savu dejošanas dzīvi, nopietno dejošanas dzīvi. Bildes kā vienmēr man nav, bet kaut kad drīzumā jābūt.
  • Otrs lielais kultūras dzīves notikums, ja tā var nosaukt, bija vecās skolas salidojums. Rīgas 19.vidusskolas salidojums. Skola, kurā nomācījos savus pirmos deviņus gadus. Tā teikt, vieta, kur ieguvu savus draugus, pirmos lielos piedzīvojumus, pirmās lielās bēdas, mīlestību un vispār zināšanas! Skolas salidojums lika atcerēties visu. Bija tik jauki parunāties, izdejoties skolas aktu zālē! Tas tiešām bija ļoti, ļoti feini! Iesaku visiem iet uz skolas salidojumiem! Būs forši! 

Bet nu klāt Novembris. Jauni solījumi sev, produkti un pasākumi. Pirmais jau aizvadīts - Baltic Beauty World! Kādi Jums iespaidi? Es visas trīs dienas pa halli pavadīju un tā jau piekto gadu pēc kārtas. Paspēlējos ar otām un acu ēnām, atkal pēc ilga laika. Tā teikt nogrimmējos no sirds. Man tik ļoti patīk šī skaistuma atmosfēra. Cilvēki tur tik skaisti. Pat sniegs un sastrēgumi netraucēja. 





Kādi pirkumi jau izdarīti? Ir jaunumi skaistuma plauktā?


Zane.



You May Also Like

1 komentāri