splash of make up / ATSAUKSME : URBAN DECAY Eyeshadow Primer Potion Original

by - 20:15:00

URBAN DECAY ienākšana Latvijā bija liels notikums, kurš virmoja gaisā jau vasaras vidū. Domas par eiro taupīšanu un pirkumu sarakstu gāja roku rokā un pirmais punkts sarakstā - skaistuma pasaulē izslavētā Primer Potion Original acu ēnu bāze. Man ar acu ēnu bāzēm patiesībā nekad nav tā arī izveidojušās tuvas attiecības, taču ar šo..

Attiecības ar bāzēm man vispār vienmēr bijušas tādas attālas. Jā, pārīti bāžu, savā dzīvē esmu pirkusi, lietojusi, taču tā īsti neviena mani nav tik ļoti aizrāvusi, lai lietotu to katru dienu. Te viena pa biezu, te otra par silikonīgu, te trešā dīvainas sajūtas raisa. Tāpēc vienmēr skatoties uz kādu no veikalā pieejamām bāzēm esmu skatījusies ar skeptisku aci. Tomēr acu ēnu bāzei ir jābūt - tāpēc esmu metusi izaicinājumu tik ļoti izslavētajai acu ēnu bāzei visā skaistuma pasaulē - URBAN DECAY Eyeshadow Primer Potion Original!





















KO SOLA RAŽOTĀJS?

Viens no Urban Decay visu laiku pārdotākajiem produktiem. Lietojams kā bāze pirms acu ēnu uzklāšanas, lai iegūtu intensīvāku toni, kas nesasēžas krunciņās un saglabā noturību līdz pat 24 stundām. Šī ir tā īstā – pati leģendārākā acu ēnu bāze visā skaistumkopšanas industrijā. Eyeshadow Primer Potion iekāro ik viens grima mākslnieks, jo tās garantē intensīvākas krāsas acu ēnas kas ir ilgnoturīgas līdz pat 24 stundām un nekas nesasēžas krunciņās! Tiklīdz jūs izmēģināsiet šo produktu, jūs nekad vairs neuzklāsiet savas acu ēnas bez šīs Urban Decay radītās bāzes. Gluda sajūta ar vienu pieskārienu!

LIETOŠANA 

Klāj ēnas, kamēr Eyeshadow Primer Potion vēl nav iesūcies pilnībā - tā ar nelielu daudzumu panāksi intensīvāku rezultātu. Acis izskatīsies svaigas un starojošas visas dienas garumā.

KO DOMĀJU ES?


Pirmāmkārtā, man ļoti patīk aplikātors - nav man nekur jāsmērē pirksts un jāķēpējas! Piedevām tas ir ļoti higēniski! Pats iepakojums arī ir pietiekami kompakts un ērts ceļošanai - liels plus!

Bet nu gan ķersimies klāt pie bāzes īpašībām un noturību! Kasiskajai (kopā ir četras dažādas bāzes) ir neliels bēšs tonītis bez jebkāda perlamutra un citiem brīnumiem, kurš ir praktiski nemanāms līdz ko uzklāju uz plakstiņa. Bāze ir nepieciešama ļoti maz, jo viegli izlīdzināt pa visu plakstiņu (tātad ekonomisks produkts, kas vienmēr ir ļoti pozitīvi). Līdz ko tā ir izlīdzināta, plakštiņš ir gatavs ēnu uzklāšanai (steidzīgajiem rītiem liels plus). Ja runājam par pašu ēnu uzklāšanu - problēmu nav. Ēnas klājas viegli, nekādi pleķīši neveidojas. Par to vai bāze izceļ pastriprināti acu ēnu pigmentu - nemācēšu teikt (es vienmēr make-up sāku ar gaiša miesas toņa acu ēnas uzklāšanas uz visa plakstiņa - pēc tam visas ēnas izskatās pigmentētas). Toties noturība - jā, un kāda vēl! Ēnas tiešām turas visas dienas garumā nekustoties ne no vietas! Man gan īsti tie plakstiņi nav super taukaini, ja nu vienīgi pāris reizes mēnesī, bet nebaidoties varu teikt - jā, šī ir bāze, kura vajadzīga katrai! 

Kā jau iepriekš minēju ir kopā ir četras bāzes : 
CENA : 20,99
KUR IEGĀDĀTIES?
Douglas veikalos T/C Spice un T/C Galerija Centrs



Mans pirmais Urban Decay ir izrādījies veiksmīgs, tāpēc esmu pārliecināta, ka pēc kāda laika došos pakaļ nākamajam, tāpēc, mīļās dāmas, kādi ieteikumi? 
Kas man būtu no plašā Urban Decay klāsta jāpamēģina un jāiemīl?

Zane.

You May Also Like

0 komentāri