splash of skincare / viens rīts - viens vakars ziemā

by - 18:00:00

Ziemas mēnešu ādas kopšana lielākoties atšķiras no citu periodu ādas kopšanas. Ziemas garša gan mūsu platuma grādos bija tik jūtama Novembra sākumā - bet tagad no tā ne smakas, toties sejas āda tāpat prasa savu. Apkure, vitamīnu trūkums, miega un saules trūkums un vēl pēdējā laika biežai vīna patēriņš atstāj uz ādas paliekošais pēdas, ar kurām es atkal ļoti cenšos cīnīties.

RĪTS


  • FOREO Luna - šī sejas attīrīšana neprasa lielus paskaidrojumus. Lietoju jau pusgadu ikdienas, lai attīrītu sejas ādas kopā ar attīrošajiem līdzekļiem. 
  • DOUGLAS Naturals Shooting Cleansing From with organic Pomegranate Extract - šis ir Douglas Naturals līnijas papildinājums. Nomierinošas sejas putas ar granātābola ekstraktu, lai attīrītu ādu. Šīm putām ir patīkams aromāts un tās lieliski attīra ādu, radot lieliskas izjūtas. Lietoju kopā ar Foreo. 
  • Kiehl's UTRA FACIL TONER - šis laikam ir viens no ekonomiskākajiem produktiem, jo lietoju jau labu laiciņu, bet man tāpat viņa ir daudz. Šis toniks nomierina un mitrina ādu. Es, pretēji ierastajam lietošanas veidam, izmantojot vates plāksnīti. vienkārši nelielu daudzumu produkta iepilinu plaukstā un pēc tam ar presējošām kustībām uzklāju uz ādas. Āda ir izteikti valga - tas rada ļoti patīkamu efektu. Starpcitu, šis variants ar produkta uzklāšanu ar plauktām ļauj ietaupīt produktu, jo vates plāksnītei ir tendence iesūkt sevī vairāk nekā vajadzīgs.
  • Kiehl's AVOCADO EYE TREATMENT - mans favorīts jau pus gada garumā. Bienas konsistences krēms, kurš lieliski mitrina, baro. Uzklāšana - krēmu ņemu pavisam nedaudz, sasildu starp pirkstim un ar presējošām (taping) kustībām maigi uzklāju ap acu zonu. 
  • Kiehl's ULTRA FACIAL CREAM - esmu atgriezusies pie vecām vērtībām. Iepriekš lietoju Kiehl's Skin Rescue sejas krēmu, kurš paredzēts ādai ar kairinājumu, taču pēdējā laikā novēroju, ka ādai šis krēms palicis par smagu, tāpēc nolēmu, ka laiks krēma maiņai. Mans stāsts ar Kiehl's sākās tieši ar Ultra Facial Cream - mitrinošs krēms, kurš izplūst ādā, neradot smagas izjūtas, taču atstājot piepildītas, mitrinātas sejas sajūtas un izskatu. Pats produkts nepieciešams pavisam nedaudz. Make-up klājas lieliski. 
  • Kiehl's LIP BALM NR.1 in MANGO - jau savā rakstā par mīļākajiem lūpu balzāmiem, rakstīju par šo brīnumu un pēdējā laikā ar vien biežāk sniedzos pēc šī lūpu balzāma viņa eļļainuma dēļ. Uzklāju katru rītu, lai sagatavotu lūpas saviem make-up eksperimentiem.
VAKARS :

  • Dabīgā kokosriekstu eļļa - tieši ar kokosriekstu eļļu esmu sākusi atbrīvoties no make-up kārtas (jo es pēdējā laikā klāju biezu make-up kārtu, jo man gribas spēlēties ar protuktiem, jo man vienkārši ļoti patīk make-up). Pavisam nedaudz kokosriektu eļļa, kura sasildīta plauktās, spēj noņemt pat ūdens noturīgu lūpu krāsu un citus brīnumus. Lietošana arī pavisam vienkārši - iemasēju ādā un pēc tam noslauku visu ar vates plāksnīti, jo esmu sapratusi, ka mazgāšana ar ūdeni prasa daudz ilgāku laiku. Šādā veidā visa dekoratīvā kosmētika ir nost un varu ķerties klāt pie attīrīšanas. 
  • FOREO Luna - šī sejas attīrīšana neprasa lielus paskaidrojumus. Lietoju jau pusgadu ikdienas, lai attīrītu sejas ādas kopā ar attīrošajiem līdzekļiem vai lai vakaros iemasētu kādu serumu vai krēmu.
  • DOUGLAS Naturals Shooting Cleansing From with organic Pomegranate Extract - viss tas pats, kas no rīta. Putas un Foreo, un pēc divām minūtēm āda attīrīta. 
  • Kiehl's UTRA FACIL TONER - tas pats, kas no rīta. Nedaudz plaukstā un iemasēju/iepresēju sejas ādā. 
  • Maria Galland ESSENCE 004 - šis jaunieviesums manā rituālā, un kā jau var redzēt, ļoti iemīļots, jo gandrīz jau tukšs. Šī ir mitrinoša, barojoša essence sejai. Atšķirībā no klasiskajām essencēm šī ir daudz tumīgāka un biežāka. Divas pilītes šī produkta, iepresējot ādā, rada brīnumus, jo ļauj atbrīvoties no sauajiem pleķiem, kuri man pirms šī produkta lietošanas bija piemeklējuši. Tā teikt, apstādināja manu paniku par grumbām, kuras vienkārši izrādījās sausuma radītas. 
  • Kiehl's AVOCADO EYE TREATMENT - mans favorīts jau pus gada garumā. Bienas konsistences krēms, kurš lieliski mitrina, baro. Uzklāšana - krēmu ņemu pavisam nedaudz, sasildu starp pirkstim un ar presējošām (taping) kustībām maigi uzklāju ap acu zonu. 
  • Kiehl's ULTRA FACIAL CREAM - uzklāju pēc tam, kad essence jau iesūkusies - lielisks nobeigums, lai āda būtu gatava miegam un atjaunoties.  
Paralēli visiem ādas kopšanas rituāliem ikdienas gaitās, es cenšos vairākas reizes nedēļā lietot attīrošas un mitrinošas sejas maskas, kuras pērku vienreizējos iepakojumos. Jau vairākasi reizes esmu teikusi, ka viens no maniem mitrinošās maskas favorītiem ir drāniņas maska no Garnier AQUA BOOM , taču ar attīrošajām maskām man ir savādāk - nevaru atrast savu favorītu (nu labi man ir, bet neesmu gatava maksāt par viņu, jā, tā ir GlamGlow baltā maska, bet mazais skopais latvietis ieslēdzas). Esmu gan iecienījusi Clinique Anti-Blemish masku un mazās paciņu maskas attīrošās (mani kā reiz gaida vesels lērums ar Origins maskām un viena no viņām ir attīrošā!). 

Bet tomēr ir jāatceras, ka viss, kas ir uz sejas - nāk no iekšienes, tāpēc dzer ūdeni ir nepieciešāms, tāpat kā ēst vitamīnus un dzert zaļo tēju, jo tajā ir daudz anti-oksidantu, tāpēc piedomā pie tā, ko liec uz kārā zoba! 

Kā mainās tava ādas kopšana ziemā?

Zane.

You May Also Like

0 komentāri