BACK TO SPLASH OF BEAUTY

by - 22:12:00

Hei! Čau! Hello! Sveicināti! Jā, es beidzot esmu atpakaļ un lielākais prieks par to ir man pašai! Mans vārds vēljoprojām ir Zane Veidemane, kura studē reklāmu un ir kā apsēsta ar skaistām lietām un šopingu. Jā, 2017.gads jau pusē, bet šeit nav bijis ne ieraksta, un nē, es negribu šeit tagad taisnoties un stāstīt iemeslus kamdēļ visu pametu tad, pat īsti neko nesākot, jo iemesli bija personīgi, tāpēc šoreiz noteikti ne par to.

Atgriezties blogošanas pasaulē pēc ilgākas pauzes nav viegli. Teikšu kā ir - es šo ierakstu esmu mēģinājusi sākt jau vairākas reizes un tomēr kādā brīdī, pēc kārtējā teikuma esmu apstājusies un saglabājusi to kā melnrakstu. Tomēr jau kādu laiciņu man galvā sēž teikums, kuru pirms pāris mēnešiem teica, ka man pirmā īstā priekšniece Jolanta (jā, es vēljoprojām pat pēc gada nestrādāšanas viņas veikalā ar prieku tur eju, lai kaut vai satiktu viņu, jo viņai piemīt īpašs šarms un aura, ka gribas tā pat vien savā brīvdienā aizbraukt pie viņas, lai kaut nedaudz parunātos) - tev tas jāatsāk darīt, jo tev tiešām sanāk! Un laikam jau tā arī ir, ka reizi pa reizei mēs paši aizmirstam to, ko mums sanāk darīt vai ikdienas steiga liek mums to aizmirst, vai kāda neveiksme.. Un tieši šajos brīžos ir jauki, ka kāds tev to atgādina. Tāpēc arī Tu nebaidies ik pa laikam izteikt kādu komplimentu vai jauku piezīmi kādam, jo varbūt tieši viņam šis atgādinājums ir ļoti nepieciešams šajā brīdī!

Un tomēr kas tad ir īsti noticis pusgada laikā? Nu, es esmu pabeigusi otro studiju kursu, darbā pavērušies nedaudz jauni apvāršņi, dejošana mani vēljoprojām tur pie dzīvības un jā, lielāko daļu savu brīvo līdzekļu es tērēju skaistumā, bet ne tikai parfimērijas precēs, bet arī drēbēs.. Mode (lai gan man ļoti netīk šis vārds) ir kļuvusi ļoti tuva man. Pavisam ļoti iespējams tas tāpēc, ka mana ikdienas ir saistīta ar to, bet varbūt arī tāpēc, ka es ar vien biežāk skatos Youtube video par un ap kapsulas gardarobi un saglabāju bildes Printerest mapē . Tieši šī iemesla dēļ es vēlos bloga saturu nedaudz pamainīt vai drīzāk pievienot tam vēl vienu šķautni - stilu, modi un tādus brīnumus. 

Tomēr atgriežoties pie skaistuma tēmas - es šī pusgada laikā esmu izmēģinājusi visādu brīnumus, kuri par daži pieminēti manā Instagram kontā. Jā, tieši Instagrams bija veids, kā es savā veidā turpināju blogot tikai daudz mazākos apmēros. Tomēr man gribas vēl un vēl.. Un man gribas rakstīt, dalīties un iedvesmot un arī tikt iedvesmotai! Vasara izskaņā un rudens drīz (vismaz veikalos jau redzami pirmie vilnas džemperi un tumšie vīna toņi lūpu krāsu formās) un tas man šķiet īstais laiks, lai kaut ko dzīvē pamainītu. Piešķirtu kādu krāsu - piešķirt arī blogam "SPLASH OF BEAUTY" jaunas krāsas! Un tēmu sarakstiņš manā Mākoņogas plānotājā (kurš starpcitu ir, manuprāt, ir labākais un sievišķīgais plānotājs kāds jebkad ir radīts) ir paliels, tāpēc bilžu tapšanas diena ir jau ieplānota..

Tāpēc uz drīzu tikšanos!
Un neaizmirsti - pasaki kādam to jauko un iedvesmojošo, jo varbūt tieši viņam tas liks sākt vai atsākt darīt ko viņam patiešām sirdij tuvu!

Zane.

You May Also Like

0 komentāri