splash of body care / VIENS, DIVI, TRĪS - PERFEKTS IEDEGUMS

by - 20:52:00

Hey! Es ceru, ka esi atguvusies no brīvdienās piedzīvotās vasaras. Saule mūs mīlēja ļoti un mēs viņu ar (vismaz mašīnu rindas un sastrēgumi uz visām Latvijas pludmalēm par to liecināja). Sauļoties jau, protams, ir lieliski, ja to dara ar galvu (nepārspīlēti un lietojot līdzekļus ar augstu SPF, bet nē, es šeit notācijas lasīt jums nevēlos, jo ticu, ka pašas esam gudra un zinām šīs lietas), tomēr mūsu vasara šogad zeltainu iedegumu mums īsti nav nevienā brīdī vēlējusies dāvāt.. 

Neliegšos, man ļoti patīk tie mēneši, kad manu ādu klāj zeltains iedegums, kurš kā ar roku vai drīzāk filtra palīdzību no manām acīm paslēpj visas nepilnības, kuras sastopamas uz ādas. Un jā, protams, arī garastāvoklis! Tas saulainajās dienās ir lielisks un lielisks ir arī tad, kad esmu zeltaini iedegusi.. Tā vien brīžiem šķiet, ka iepriekšējā dzīvē esmu dzīvojusi uz kādas salas, kur vienmēr esmu atradusies pludmalē. Saule, saule, saulītē - Tu padari manu skatu uz dzīvi gaišāku, tomēr vasarās kā šī.. Un nav pat runa par vasaru tikai. Pieaugušo dzīve, kā mana omīte mēdz teikt, tādām lietām un izpriecām kā sauļošanās pavisam vienkārši neatliek laika, bet stop, es nevēlos tagad runāt par pieaugušo dzīvi. Es vēlos parunāt kā es iegūstu zeltainu iedegumu nakts laikā, un tas ir vieglāk nekā iedomājies, jo pat dzīvojot aizņemto pieaugušo dzīvi to ir itin viegli izdarīt.

Pēc visa priekšstāsta Tu laikam jau saprati, ka runa šeit būs par paštonējošo krēmu un procesu par un ap to, ceļā uz skaistu iedegušu ādu - ātri un bez kaitējuma. Ja runāsim pavisam atklāti tad arī man kādreiz bija bail no tiem paštonējošajiem līdzekļiem. Tie trakie stāsti, kuri redzēti un dzirdēti no meitenēm, kuru pūles vakarā ieziesties, lai no rīta izskatītos kā no nedēļas ilga atvaļinājuma Turcijā, ir beigušies pavisam bēdīgi. Protams, gadiem ejot un parfimērijas tirgum attīstoties, tehnoloģijām attīstoties un ar vien spēcīgāk pierādot saules kaitējumu ādai - paštonējošo produktu klāsts un dažādība ir palielinājusies iespaidīgos apjomos. Mans pirmais paštonējošais krēms vai drīzāk to varētu saukt par kopjošo krēmu ar paštonējošām īpašībām bija no DOVE, kuru daudzi droši vien lietoja un mīlēja, bet viņu pārstāja ražot (es nekad īsti nesaptatīšu kompāniju lēmumus noņemt no ražošanas labus produktus). Bet atgriežoties pie sākotnējā - es vēlos padalīties ar savu trīs soļu metodi, kurā ir trīs produkti - visi maciņam draudzīgi, jo jā, es zinu, ka ir daudz lielisku paštonējošo produktu no luksusa zīmoliem kā Shisheido gēls vai Clarins koncentrāts (tiešām lielisks produkts), tomēr man patīk šeit ietaupīt, lai pēc tam varu naudu iztērēt lūpu krāsās un sejas maskās.


Lūk arī fantastiskais trijnieks. Douglas Essential ķermeņa skrubis, mitrinošs ķermeņa pieniņš un St.Moriz paštonējošais losjons. Šo rituālu veicu aptuveni reizi nedeļā vai pēc vajadzības un man tas izņem aptuveni tuvus Youtube video vai drīzāk līdz 25 minutēm. 

 Pirmais solis un lielisku iedegumu ir laba ķermeņa noskrubēšana. Ar skrubjiem man ir savādas attiecības - man patīk rupji skrubji, piemēram, kafija vai sāls, bet esmu sapratusi paštonējošā procesā man šie skrubji neder, bet ne par to. Pirms aptuveni diviem mēnešiem Douglas pēc ilgāka laika beidzot nāca klajā ar jaunu līniju - Douglas Essential, kura, cik es noprotu ir xsXL līnijas vietā. Cena draudzība (9.95 eiro) un tilpums iespaidīgs - 200 ml. Skrubja sastāvā ir augu glicerīns, kurš rūpējas par ādas mitrināšanu un zemeņu sēkliņas (bet tik tiešām, kad tā tuvāk - prātā nāk zemenes). Skrubis lieliski pilda savu funkciju - palīdz atbrīvoties no atmirušajām ādas šūnām, padarot ādu īpaši maigu. Manuprāt, lielākais plus ir mitrinošā sajūta, pēc skrubja lietošanas, jo mēs tak cisi zinām to sajūtu, kad esmam noskrubējušās sarkanas un āda vai dīc pēc mitruma. Pirms tā lietošanas man ļoti patīk nedaudz pakarsēties dušā un tad nokrubēties. Ātri, forši un efektīvi. Smarža produktam ir ļoti neitrāla un man tas šķiet ļoti lieliski. 

Pirms jebkura paštonējošā krēma, losjona vai kāda cita produkta uzklāšanas nedrīkst aizmirst par ādas mitrināšanu. Tieši sausas vietas ir kā sūklis priekš paštonējošā produkta, vieta, kur tam īpaši pieķerties un te nu ir lielie, nesmukie pleķi, kuru dēļ mums tik ļoti nepatīk paštonējošie produkti. Mans iecienītākais produkts ķermeņa mitrināšanai jau vismaz divus mēnešus ir Douglas Essentials ķermeņa pieniņš ar mango sviestu. Viegls produks, kaut gan sastāvā ir mango sviests (produktam arī nepiemīt izteikti saldā mango smarža, par ko es esmu īpaši priecīga), kurš ātri spēj absorbēties un nerada lipīguma sajūtu. Viegli, ātri - kas gan vairāk vajadzīgs? Ikdienā tas lieliski strādā brīžos, kad steigā ir nepieciešams mitrināt ādu un uzreiz drēbes vilkt mugurā, bet reizēs, kad paštonējošais losjons jāuzklāj, kā plus kalpo viņa spēja ādu padarīt īpašu maigu - ādas sagatavošana, kanvas sagatavošana nākošajam procesam. Cena tipat draudzīga - 9.95 eiro 200 ml (un ir pumpītis - sterili un ērti). 


Tomēr produkts, kurš padara mani zeltaini brūnu (jā, tieši zeltaini brūnu nevis oranžu) ir šis te paštonējošais losjons no St.Moriz vidēji tumšam iedegumam. Pirms losjona atklāšanas lietoju izsmidzināmo paštonējošo no šīs firmas, tomēr kopš atklāju šo - ne par ko nemainīšu. Losjons ir tumši brūnā krāsā, kas gan no sākuma var likties biedējoši, tomēr līdz, ko iemasē ādā, kas pavisam noteikti nav grūti, tas burtiski ieplūst ādā. Produkta uzklāšanā es gan ieteiktu izmantot speciālos cimdiņu - tā būs ātrāk, tā plauktas paliks gaišas un bez pleķiem. St.Moriz paštonējošie produkti tik tiešām rada zeltainu iedegumu un par strīpainām kājām, rokās vai vēderu nav jāuztracas. Piedevām šim losjonam ir arī mitrinošs sastāvs, kurš ādu nesavilks čokurā. Pēc produkta uzklāšanas tas jāatstāj uz vidēji 6 - 8 stundām (es parasti vakaros uzklāju un no rīta skaistums gatavs) un pēc tā, ķermenis jānoskalo ar remdenu ūdeni, lai noskalotu nost pārpalikumus. Nē, nē, iedegums nenomazgājas - pazūd tikai tā daļa, kura sasmērē drēbes. Jāpiebilst arī tas, ka iedegums nāk nost lēnitēm un bez pleķiem. Iegādājos to u/v Stockmann kosmētikas preču nodaļā, tomēr ir vēl arī interneta veikals, kurš var iegšdāties visus šī zīmola produktus (katrs var atrast ko savai gaumei). 

Man iedegums turās aptuveni nedēļu un tad cenšos to atjaunot, kad veicu tieši to pašu rituālu. Lielākais plus, manuprāt, paštonējošajiem līdzekļiem ir to adaptēšana pašas vajadzībām, negaidot sauli, brīvdienu. Vakars pirms svarīga pasākuma vai randiņa - vien divi Youtube video un nākošanā rītā - kā no nedēļas ilga atvaļinājuma uz kādas salas. Neatņems iegums arī rūpes par ādu, bet tas jau tāpat mums zināms katrai. Nevēlamies tak priekšlaicīgi novecot.



Es jau vēl ceru uz kādu siltu vasaras dienu, lai uzvilkt īsāku kleitu un peldkostīmu, bet tomēr, ja nesanāks, man ir mans viens, divi, trīs - perfekts iedegums plāns gatavs! Un kā ar tavējo?

Kāda ir tava attieksme pret paštonējošajiem produktiem?
Vai esi spējusi sadraudzēties ar tiem? 

Zane

You May Also Like

0 komentāri