splash of skincare / PIRMIE IESPAIDI PAR THE ORDINARY PRODUKTIEM

by - 17:29:00

Diskusijas par ādas kopšanas produktu efektivitāti un proporcionāli cenu ir vienas no visbiežāk sastopamākajām. Lēti produkti - nestrādā, bet dārgi - vienmēr strādā? Šāds apgalvojums šķiet ir daudziem mūsu platu grādos.. Mēs tiecamies pēc dārgā, jo domājam, ka tas vienmēr strādās. Negribas piekrist tam, tomēr, iepriekš strādājot parfimērijas veikalā, es to novēroju itin bieži. Otra galējība, kurās mēs krītam - mēs vēlamies iegādāties tikai tos zīmolus, kurus zinam, kurus lieto slavenības un kuriem, kā mums šķiet, ir gara, jo gara vēsture. Es ne galvoju, ka tā ir ar visiem un visām, tomēr taisnības daļa tanī visā ir. 

Es esmu liela ādas kopšanas produktu mīle, tomēr savās izvēlēs esmu ļoti piesardzīga. Kāpēc? Vienmēr esmu sev teikusi, ka sabojāt ādu var pāris stundās, tomēr to atjaunot laika daudzums ir kritni lielāks - vidēji 28 dienas. Vai ir tā vērts? Nē! Strādājot parfimērijas veikalā man bija tā izdevība izmēģināt visu, kas plauktos bija. Secinājumi? Ne viss kā cena ir mērojama simtos strādā! Un to, meitenes mīļās ir jāatceras mūžību mūžos āmen! Piedevām ne viss, ko reklamē - ir tiesa (man vispār reklāmu foto attēlotais un realitātē sastopamas ir sāpīga tēma).. Bet jāatzīst, ka luksusas klases produkti strādā un tie rada lieliskus rezultātus, ja spēj atrast savus zīmolus, savus produktus un pareizu to lietošanu. Kāpēc šie produkti ir tik dārgi? Protams, Tu maksā ar vārdu, iepakojumu un reklāmu, bet ne tikai - labratorijas, izmeklējumi, atlasītas sastāvdaļas, ilgas pavadītās stundas atrodot tieši to vienu īsto recepti no simts. Piedevām šīs formulas ir daudz smalkākas, spēj iedarboties dziļāk, neradot vien maigas ādas sajūtu, ādas augšējos slāņos. 

Visu šo priekš sakāmo pasakot, beidzot jāķeras pie lietas. Es vēlos padalīties ar pirmajiem iespaidiem par The Ordinary produktiem. The Ordinary ienākšana ādas kopšanas pasaulē sacēla milzu traci. Kāpēc? Jo viņi par smieklīgu cenu piedāvā produktus ar lielisku sastāvu. Tīras sastāvdaļas. Lielākoties viņu līnijā ir dažāda veida serumi, kuri paredzēti konkrēti konkrētai problēmai vai rūpēm. Manas acis uzreiz pieķērās diviem - hialaronskābes 2% serums un koefīna koncentrāts 5%. Savu sūtījumu saņēmu pirms kāda laika, tāpēc vēlos dalīties davos pirmajos iespaidos. Kas to lai zin, varbūt šie produkti kļūs par neatņemamu manu ikdienas sastāvdaļu uz ilgu laiku?



The Ordinary - Hyaluronic Acid 2% + B5 (30ml)

Hialornskābes nepieciešamība un būtiskums ādas kopšanas procesā tiek skandināts visur. Gandrīz katrā mitrinošā krēmā/fluīdā/serumā būs šī sastāvdaļa. Kāpēc tā ir tik svarīga? Jo tā ir, kā saistviela, kas piesaista mitrumu. Tieši tā - tā piesaista mitrumu, nevis pati mitrina. Kā sūklis, kurš pievelk visu mitrumu sev apkārt. Tieši tāpēc tik svarīgi ir lietot hialornskābes bagātus produktus. Tieši šī galvenā iemesla dēļ arī es nolēmu pamēģināt šo serumu, jo iepriekš tirdzniecībā nebiju redzējusi tīru šīs sastāvdaļas produktu. 

Pirmie iespaidi par šo produktu - laikam strādā? Nemāku pateikt 100%, tomēr pat nelielu daudzumu uzklājot uz ādas, to iemasējot, āda kļūst lipīga. Pats serums ir caurspīdīgs un tā tekstūru nevar īsti aprakstīt - jo ir šķidrs, tomēr nav ūdeņains, atgādinot līdzības ar gēlu. Tā kā šis ir serums pēc tam es uzklāju krēmu. Vienīgais secinājums, ko jau tagad varu teikt - pārāk barojošu krēmu uzklājot ierastajā daudzumā, krēms manā gadījumā sāka velties. Secinājums - lietojot šo produktu, jāizvēlas vai nu krēms, kurš nav tik biezas tekstūras, kā arī pats krēms ir nepieciešams daudz mazākā daudzumā. Bet runājot par pirmajiem rezultātiem un sajūtām - āda vienmēr pēc šī produkta lietošanas kā seruma vai tas ir no rīta vai vakarā jūtas piepildīta, mitrināta un pēc skata ļoti starojoša.



The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG (30ml)

Kam ir zili riņķi un maisiņi zem acīm? Man. Kas solās ar šīm problēmām cīnīties, bez pietiekoša miega daudzuma vienmēr? Kofeīns un tā esamība produktos. Tā kā šī problēma man vienmēr ir bijusi ļoti aktuāla un korektors ir produkts bez kura dzīvot es laikam tā īsti līdz galam tā arī nevarētu, nolēmu pamēģināt šo brīnumu. Šis ir augstas koncentrācijas serums ar kofeīnu. Serums ir ļoti šķidrs un ar viegli dzeltenīgu nokrāsu.Uzklāju vienu pilīti šī seruma ap acu zonu, kam seko barojošs acu krēms. Par šo produktu gan es varu teikt, ka strādā - vienmēr pēc lietošanas maisiņš zem acs šķiet mazāks un loka daļa daudz gaišāka. Vēlos patestēt vēl, lai spētu nonākt līdz galējam slēgumam. Ā, un vēl jau tas tilpums - 30ml - veselai mūžībai, jo produktu tik tiešām vajag tik pilīti.

Šīs ir tikai manas pirmās domas par The Ordinary produktiem. Vēlos mēģināt vēl un arī citur produktus no šīs līnijas, piemēram, eļļu, jo drīz jau rudens un apkures sezonas sākums, kas manai ādai liek vai sarauties čokurā. 

Vai esi mēģinājusi kādu The Ordinary produktiem?
Vai vari ieteikt kādu budžetam draudzīgu ādas kopšanas līniju?

You May Also Like

0 komentāri